12 Haziran 2015 Cuma

Golden Rose Perfect Shine no:223 Lipstick

Herkese tekrar merhaba!

Günün ikinci yazısı Golden Rose markasının Perfect Shine serisinden "nude" tonlu güzel bir ruj üzerine olacak.

Bahsedeceğim ruj Golden Rose Perfect Shine 223 numara. Daha önce bir adet bitirmiş olduğum bu rujun ikincisi de neredeyse bitmek üzereyken bu güzel ruju tanıtmak, halk içine çıkarmak ve hatta sosyeteye takdim etmek istedim.(Sus kız!)


Golden Rose 223 numaralı ruj, içinde şeftali tonu barındıran çok yumuşak ve kesinlikle süren kişiyi ölü gibi göstermeyecek miktarda "renk" içeren bir nude ruj.


Yukarıda belirtmiş olduğum gibi neredeyse bitirmek üzere olduğum için çok "sanatsal" bir görüntüye sahip bir ruj değil elimdeki 223 numara. Ambalaj konusunda minik bir problem var: yani şimdi kimseyi de kırmak istemiyorum ama "çok ucuz, çok adi" görünüşlü bir ambalajı var. Kullanım konusunda pek sıkıntı olmuyor ama "benim rujum beni temsil etmeli!!!11!!" diye düşünenler için pek hoş bir tasarımı olduğu söylenemez. Benim için çok önemli değil. Fakat ruju aç-kapa yaparken rujun bir tarafı darbe aldığı için çok sert kullanmamanız sizin için daha iyi olacaktır.

Gelelim Golden Rose Perfect Shine 223 numaralı rujun artılarına ve eksilerine; 223 numara oldukça yumuşak yapılı bir ruj. Yazın çok sıcakta beklerse muhtemelen eriyecektir. Kalıcılığı 2-3 saat. Bunun sebebi de çok yumuşak ve çok nemlendiren bir ruj olması diye düşünüyorum.  Dudak çizgilerine biraz dolma yapabiliyor anca önceden hafif bir ölü deriden arındırma işlemi yapılırsa çok ta sorun olmayacaktır. Renk olarak belirttiğim gibi hafif şeftali tonlu bir nude ruj olduğu için suratı donuk ve ifadesiz göstermiyor.

Golden Rose Perfect Shine 223 numaralı rujun dudaklarımdaki duruşu aşağıdaki şekilde.



Eğer uygun fiyatli "nude" tonlarda bir ruj arıyorsanız Golden Rose 223 numaralı ruja bir şans vermenizi öneririm. Bu tarz rujları pek kullanamayan ben bile sayesinde bir adet ruj bitirmiş bulundum.

Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder