18 Haziran 2015 Perşembe

Holika Holika Green Tea Egg Soap

Herkese merhaba!

Bugün ilk defa bir cilt bakım ürününe dair inceleme yapacağım.Bugün sizlere ilk olarak Holika Holika markasının oldukça meşhur olan yumurta biçimli cilt temizleyicisinden bahsedeceğim.



Bugünkü yazım daha çok bir "ilk izlenim yazısı" olacak. Nasıl kullanıldığını ve içindeki ürünün yapısının nasıl olduğuna dair bilgi vereceğim. Daha sonra ilk yumurtayı bitirdiğim zaman bu yazıyı tekrar düzenleyecek ve izlenimlerimi paylaşacağım.

Holika Holika Green Tea Egg Soap gördüğünüz gibi çok tatlı bir yumurta kutusunda geliyor. Yanılmıyorsam 35 lira gibi bir fiyata satın almıştım. Her cilt tipi için farklı yumurta sabunlar mevcut. Ben karma ciltli olduğum için satış görevlisi bana yeşil çay özlü yumurta sabunu uygun gördü.


Almış olduğunuz kutuyu açtığınız zaman iki adet yumurta sabun sizlere bulundukları yerden "merhabaaaa" diyor. Ben bu ürünü yaklaşık 5 sefer kullandım, bu yüzden alttaki sabun paketsiz.


Gelelim ürünün kullanımına. Satış görevlisi bana bu ürünü haftanın üç günü kullanmam gerektiğini söyledi ve şu şekilde bir kullanış programı tavsiye etti: Pazartesi, Çarşamba ve Cuma akşamları cildimi temizledikten sonra bu sabunla gözeneklerimi sabunlayıp temizlemem gerektiğini, daha sonra da cildimi tonikleyip iyice nemlendirmem gerektiğini söyledi. Ben de söylediği şekilde ürünü uygulamaya başladım. Cildim ile ilgili en büyük sıkıntım geniş gözeneklerim. Genel olarak sorunsuz ve sivilcesiz bir cilde sahip olsam da gözeneklerim o kadar geniş ki bu durumdan ister ister rahatsız oluyorum. Ben de önce cildimi temizleyicim ile temizliyor ve ıslak cildimde geniş gözenekli bölgelerin üstünden bu sabunla geçiyorum. Şimdiye kadar cildimde bıraktığı temiz ve sıkı etkiden memnun kaldım. Bu şekilde devam eder diye umuyorum.

Sabunu cildinize sürerken hafif ağır bir koku geliyor, ancak yıkadıktan sonra herhangi bir koku kalmıyor. Cildinizi sabundan arındırırken "gıcır gıcır" olduğunu anında hissedebiliyorsunuz.
Yukarıda da belirttiğim gibi ilk yumurta sabunu bitirdiğimde bu yazıyı tekrar düzenleyeceğim ve ikinci sabuna geçeceğim.

Umarım sabunlar bitene kadar gözeneklerimde bir değişiklik olur.

Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder