21 Haziran 2015 Pazar

Note Cosmetics Long Wearing Lipstick - Blue Raspberry

Herkese merhaba!

Mutlu Pazarlar dilerim.

Bugün sizlere geçtiğimiz sene piyasaya çıkan yerli kozmetik markası Note'un oldukça iddialı bir rengi olan 18 numaralı Blue Raspberry isimli rujundan bahsedeceğim.


Note-Blue Raspberry tam bir frambuaz rengine sahip.


Fotoğraflarda gerçekte olduğundan biraz daha mor tonlu çıkan Note-Blue Raspbery ruj oldukça kremsi bir ruj. Dudaklarınızda yağ gibi kayıyor ve bu yüzden bu ruju sürerken çok dikkat etmek gerekiyor; çünkü tam olarak tüpte görünen rengi dudaklarınıza uyguluyor. Renk vermesi başarılı ama en ufak bir taşırma yaptığınız an silmesi çok zorlaşıyor.


Note-Blue Raspberry renk olarak gerçekten çok güzel ve soğuk tonlu olduğunu düşündüğüm bir ruj. Fakat gerçekten uygulama sırasında çok dikkat istiyor. Oldukça kremsi ve dudaklarda kayan bir yapısı olduğundan yukarıda bahsetmiştim. Bu yüzden olası hatalardan kaçınmak için bir dudak kaleminden yardım almak isteyebilirsiniz. Bu şekilde dudak çizgilerinden dışarı taşırma yapmazsınız. Renk vermesi oldukça başarılı demiştim. Evet başarılı; ancak opak bir görüntü elde edebilmek için bazen biraz uğraşmak gerekebiliyor. Dağılmaya fazlaca elverişli bir ruj olduğu için Note-Blue Raspberry ruju uyguladıktan sonra dudak kenarlarından bir kapatıcı ve pudra ile geçmeniz iyi olacaktır.

Kalıcılık konusunda gerçekten iyi bir performans gösteriyor. Ancak yine de bir şeyler yiyip içtikten sonra rujda bir dağılma var mı diye kontrol etmeniz iyi olacaktır. Ben biraz hafif bir uygulama yaptım çünkü rujun kontrolü gerçekten çok zor. Daha yoğun bir uygulamayla daha koyu bir renk elde edebilirsiniz.

Note-Blue Raspberry rujun dudaklarımdaki görüntüsü şu şekilde:
Note Cosmetics Blue Raspberry dudakta

Umarım Note-Blue Raspberry ruj sizin de hoşunuza gitmiştir.

Hoşçakalın!

2 yorum:

  1. rengine bayıldım tek kelimeylee..Bende bloğuma beklerim canım :)

    YanıtlaSil