18 Haziran 2015 Perşembe

Ikos Farbenspiele L57 Eyeshadow Palette

Merhaba!

Bugün ikinci yazım yaklaşık iki sene önce Lilakutu'dan aldığım Ikos markasının beşli far paleti üzerine olacak.


Ikos markası benim hiçbir şekilde aşina olduğum bir marka değil fakat anladığım kadarı ile bir Alman markası. Tamamen renklerine vurulup aldığım bu beşli far paletinin bu kadar kaliteli ve güzel bir palet olduğunu bilsem markanın diğer ürünlerinden de satın alırdım.



Ürün şeffaf plastik bir ambalajda geliyor ve far paletini kaldırdığınızda ürünün alt tarafından bir ayna ve iki adet far aplikatörü çıkıyor. Fotoğraftan da göreceğiniz gibi ambalajın kenarları altın yaldızlıydı fakat kullanılıkça bu yaldızlar döküldü.


Ikos Farbenspiele far paletindeki renklere yakından bakıp farların yapısı hakkında bir şeyler söylemem gerekirse aklıma ilk gelen şey inanılmaz kremsi ve yumuşak yapıda farlar olmaları. Pigmentasyonları o kadar başarılı ki tek bir fırça darbesiyle bile göz kapaklarınızı tamamen kapatacak miktarda renk alabiliyorsunuz.


Ikos Farbenspiele, sıcak tonlarda metalik farlardan oluşan beşli bir far paleti. İçinde kırık beyaz, bakır, altın sarısı, boz kahverengi ve zeytin yeşili renk tonları var. Her renk ayrı ayrı çok başarılı olduğu gibi yapısı karıştırmaya çok müsait olduğu için birbirleriyle de çok güzel bütünleşerek çarpıcı bir görüntü oluşturuyorlar.

Paletten parmağıma tek seferde gelen renk miktarına ve pigmentasyonuna bakarak ürünün ne kadar güzel olduğunu anlayabiliriz.


Palette benim favorilerim bakır rengi, boz kahverengi ve zeytin yeşili farlar oldu.

Her bir rengin gözlerimde bazsız ve parmakla uygulanmış halleri ve renkler hakkındaki ufak yorumlarım da şu şekilde olacak:

Ikos Farbenspiele kırık beyaz far
Ikos Farbenspiele Kırık Beyaz Far: İçinde altın rengi ışıltılar olan beyaz bir far. Kaş altına aydınlatıcı olarak uygulandığında yapay bir görüntü elde ettiği için ben bu rengi baz olarak ya da göz pınarlarımı aydınlatmak için uyguluyorum. Yumuşacık kremsi bir yapısı var. Gördüğünüz gibi kirpiklere biraz dökülüyor ama ben bu fotoğrafta maskara uygulamadığım için kirpiklerde böyle bir görüntü oluştu. Dağıtılması kolay, kalıcı bir renk.

Ikos Farbenspiele bakır far
Ikos Farbenspiele bakır far: Tam anlamıyla bir bakır rengi. Yumuşak yapılı, dağıtması kolay, kalıcılığı başarılı ve fazla dökülme yapmayan bir far. Palette kendime en çok yakıştırdığım renklerden biri.

Ikos Farbenspiele altın rengi far
Ikos Farbenspiele altın rengi far: Palette kendime yakıştıramadığım bir altın sarısı. Benim gözlerimde biraz çiğ kalan bu renk ten rengi bana göre daha sıcak olan annemde çok güzel duruyor. Yumuşak yapılı, dağıtması kolay, kalıcılığı başarılı fakat biraz dökülme yapan bir far.

Ikos Farbenspiele boz kahverengi far
Ikos Farbenspiele boz kahverengi far: Sürerken renginden korktuğum, fakat sürdükten sonra duruşuna bayıldığım boz kahverengi bir far. "ayakları yere sağlam basan" tok bir rengi var. Diğer renklere göre daha koyu olmasına karşın aynı şekilde yumuşak, dağıtması kolay ve pek fazla dökülme yapmayan kalıcı bir far.

Ikos Farbenspiele zeytin yeşili far
Ikos Farbenspiele zeytin yeşili far: İtiraf etmem gerekirse bana asla yakışmayacağını düşündüğüm bir renkti. Mac Sumptuous Olive rengi beni çok yorgun gösterdiği için bu tonlardaki renklere karşı bir önyargım vardı fakat bu farın içindeki altın yansımalar biraz daha yağ yeşiline dönük olduğu için gözlerimi düşündüğüm kadar yorgun göstermedi. Paletin son rengi olan zeytin yeşili far da diğer renkler gibi yumuşak yapılı, kalıcı ve dağıtması kolay bir renk. Biraz dökülme yapıyor.

Eğer bir internet sitesinde ya da bir kozmetik mağazasında Ikos markasına rastlarsanız markanın özellikle farlarını denemenizi öneririm. Ben bu ürünü 45 liraya almıştım diye hatırlıyorum.

Mutlu günler ve hayırlı Ramazanlar dilerim!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder