8 Haziran 2015 Pazartesi

Flormar - Romantic Salmon Terracotta Blush-On 41 numara

Merhaba!

Kısa bir aradan sonra tekrar buradayım. Bugün sizlere Flormar'ın fırınlanmış allık serisinden 41 numaralı, "Romantic Salmon" isimli allığından bahsedeceğim.


Flormar-Romantic Salmon, Terracotta Blush-On serisine ait bir allık. Serinin 41 kod numaralı rengi olan Romantic Salmon adı gibi somon-şeftali-mercan arası bir renk. İlk bakışta pembeye çalan bir rengi var ama aslında sürdüğünüz zaman daha şeftali tonlu bir allık oluyor.


Romantic Salmon tozutmaya oldukça meyilli bir allık. Fırçayı allığa dokundurduğum zaman gerçekten tozutuyor. Benim açımdan çok can sıkıcı bir durum değil; ancak tabii ki ambalajı biraz kirleniyor.


Flormar Romantic Salmon'ın rengi söylediğim gibi daha şeftatliye ve mercana dönük bir pembe. Aslında yanakları aydınlık göstermek açısından çok daha başarılı bulduğum bir allık olan Romantic Salmon'un benim için en büyük eksisi gözenekleri olduğundan daha büyük göstermesi. Ben renk ve yapı olarak bu rengi Mac-Stereo Rose'a benzetiyorum. Özellikle elmacık kemikleri üzerinde oldukça ışıltılı ve tatlı bir görüntü elde etmemi sağlıyor.

Flormar Romantic Salmon allığın yanaklarımdaki duruşu aşağıdaki şekilde:


Sol taraftaki fotoğraf yanaklarımın allık uygulanmamış hali, diğer iki fotoğrafta ise Romantic Salmon uygulanmış halini görebilirsiniz.

Söylediğim gibi benim zaten gözeneklerim biraz geniş ve bu allığı uyguladığım zaman bu gözenekler olduğundan daha fazla göze çarpıyor. Buna rağmen vermiş olduğu aydınlık duruşu sevdiğim için dozunu fazla kaçırmadan severek kullandığım bir allık oldu Flormar Romantic Salmon.

Kalıcılığı orta seviyede. 4 saat içerisinde tekrar tazeleme ihtiyacı duyuyorum.

Eğer fırınlanmış yapıda allıkları seviyorsanız Flormar'ın Terracotta serisine ait allıklarına bir göz atabilirsiniz.

Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder