30 Mayıs 2015 Cumartesi

Loreal Collection Privee by JLo-Nudes

Herkese merhaba,

Bugün sizlere Loreal markasına ait "nude" ruj serisi olan Collection Privee'nin JLo's Nude isimli rengini tanıtacağım.


Bildiğiniz üzere Loreal markası geçtiğimiz senelerde ünlü yıldızların isimleri altında "nude ruj" koleksiyonu çıkardı. Seri başarılı olunca da yine aynı şekilde bu serinin kırmızı tonlarıyla yapılmış bir başka versiyonunu piyasaya sürdü.

Koleksiyon genel olarak ilgimi çekmemişti; ancak daha sonra JLo's Nude isimli rengi gördüm ve -her iki koleksiyonu da göz önüne alarak- kullanabileceğim tek renk olduğunu anladım.


Loreal Collection Privee Jlo's Nude gül kurusuna yakın oldukça açık tonlu, parlak bitirişli bir ruj. Loreal'in bu koleksiyona ait tasarladığı ambalajı beğendim ama zaten ambalaj konusunda-fazla basit ve kırılmaya müsait- olmadığı sürece çok takıntılı biri olmadığımı da belirtmek isterim.


Yukarıda da belirtmiş olduğum gibi JLo's Nude ilk bakışta gül kurusuna yakın bir renge sahip. Oldukça parlak bitişli ve nemlendirici özelliği yüksek bir ruj. Ben yapısını biraz ağır buldum, dudaklarımda ağırlık yaptığını hissettim ama belki de bu nemlendiriciliği yüksek bir ruj olmasından kaynaklıdır.

Kalıcılığı konusunda çok fazla olumlu yorum yapamayacağım. Benim dudaklarımda taş çatlasa 2 saat dayanan bir ruj oldu. Ayrıca koku hassasiyetiniz varsa rujun menekşe gibi koktuğunu belirtmek isterim. Beni rahatsız etmiyor, sürdüğüm zaman dudaklarımdan koku gelmiyor ama koku hassasiyeti olanlar için belki sıkıntı olabilir.

Loreal Collection Privee JLo's Nude'un dudaklarımdaki görüntüsü şu şekilde:


Açıkçası rengi, kokusu, dokusu güzel ve sürümü kolay bir ruj olan JLo's Nude benim açımdan doğru bir tercih oldu. Yoğun uygulanmış göz makyajıyla çok daha hoş bir görüntü elde edilebilir ama şahsi görüşüm bu seriye ait rujları indirim zamanlarında satın almak yönünde. Aynı dokuda her zaman daha uygun fiyatlı ürünler bulmak mümkün oluyor.

Eğer aradığınız "nude" ruju bir türlü bulamadıysanız Loreal Collection Privee koleksiyonuna bir şans verebilirsiniz.

Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder