15 Mayıs 2015 Cuma

Wet n Wild Megaslicks Balm Stain Moustrizing Lip Colours

Herkese tekrar merhaba!

Bugün hem çok uygun fiyatlı olan hem de yapılarının çok başarılı olduğunu düşündüğüm Wet n Wild markasına ait Balm Stain'lerden bahsedeceğim. Amaaan kısaca kalem ruj bence.


 Elimde bu ürünün üç farklı rengi var. Hepsi özünde çok iyi renkler tabi ama bir tanesi bana pek yakışmadı keşke zamanında onu almasaydım.

Hatta şimdi ilk bahsedeceğim ürün de kendisi oluyor. Wet n Wild markasının Balm Stain'lerinden E128 numarası ile başlayacağım.


 Wet n Wild E128 rengi zannediyorum ki Nars Orgasm allığın renginin dudaklara yansımış hali. Sedefli olduğunu bilseydim almazdım çünkü rengin güzelliğine rağmen barındırdığı sedef dudaklarımı tuhaf bir şekilde cansız gösteriyor. Renk başarılı, kalıcık elimdeki diğer ikiliden daha düşük ancak eminim bu rengi seven kişi sayısı da oldukça fazla.

Bu rujun bendeki duruşu şu şekilde oldu:


Gördüğünüz gibi rengi aslında çok güzel ancak ben bu kadar sedefli ürünü kullandığım zaman yüzüm çok solgun görünüyor. Makyaj için biraz çaba sarf etmem gerekiyor -ki selaaam ben üşengecim!-. Bu yüzden de diğer ikili kadar sık kullanmıyorum; fakat bu rengin güzle olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

Gelelim Wet n Wild E126'ya;


Wet n Wild Balm Stain E126 benim bayıldığım bir tonda. Hem de mat ki bu en sevdiğim görüntü dudakta. Çok güzel hafif bir gül kurusu renginde. Ayrıca bu ruju bu kadar sevmemin bir diğer nedeni ek hiç bir makyaj yapmadan rahatlıkla dışarı çıkabilmem. Yüzü bu şekilde aydınlatan ve renk veren ürünleri çok seviyorum. Wet n Wild Balm Stain E126'nın kalıcılığı gayet başarılı. 4-5 saate yakın dudaklarımda kalıyor ki eminim bir şey yiyip içmesem biraz daha dayanır; çünkü benim cildim makyajı tutuyor.

Gelelim benim dudaklarımdaki duruşuna:


Serinin benim elimdeki son rengi ise  Wet n Wild E124.


Wet n Wild Balm Stain E124 ile ilgili E126 hakkında ne söylediysem tekrar etmek istiyorum. Bu ürünün rengi de vişne çürüğü. Diğer tüm özellikleri Wet n Wild E126 gibi.

Ürünün dudaklarımdaki görüntüsü şu şekilde;

Yanlış hatırlamıyorsam Wet n Wild Megaslicks Balm Stain'lerin fiyatı 12 lira civarıydı. Bu tarz rujları beğeniyorsanız bir deneyebilirsiniz.

Hoşçakalın!

5 yorum:

  1. çoook güzel bir yazı olmuş. ben de E124 edinmeyi düşünüyordum. Ellerine sağlık ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiim. Al al memnun kalırsın bence :)

      Sil
  2. Ben 126yı aldım renginden memnunum ama dudaklarıma viks sürmüşüm gibi bir his uyandırıyor. Sizde de oldu mu?

    YanıtlaSil
  3. başta hafif bir karıncalanma yapıyor ama sonrasında geçiyor bende de :)

    YanıtlaSil
  4. 126 sanki çok parlakmış gibi geliyor bana bu arada ilk ruj deneyimim olduğu için olabilir

    YanıtlaSil