14 Mayıs 2015 Perşembe

Essence Metal Glam Frosted Apple

Herkese merhaba,

Bugün sizlere her yerinizi sime bulaştırmak istiyorsanız kesssssinlikle almanız gereken bir üründen bahsedeceğim.

Ooov. Çok mu sert oldu ya daha işin başında?


Essence'in geçtiğimiz sene yanılmıyorsam bahar aylarında raflara getirdiği, gözlerimize metalik ışıltılar getireceğini vaat ettiği far bugünkü konum. Belki de böyle bir vaatte bulunmamıştır ama ben ürün ismi yüzünden beklentimi bu yönde tutmuştum. Bilemedim. Aman her neyse.


Bu ürünü alırken tamamen renginin tonuna kapılmıştım. Makyajda kendime yakıştırdığım nadir tonlardan biri gül kurusu. Uygun fiyata bulmuşken almak istemiştim fakat tester olsaydı belki de...

Ürüne çok çamur attım galiba. Hemen mevzuya gireyim. Essence Frosted Apple farı ilk aldığımda ürünün üstü KOCAMAN altın simlerle kaplıydı. "Neden böyle bir şey satın aldım?" diye hayıflanırken neyse ki üstüne ilk fırça vurmamla o kocaman simler yok oldu. Fotoğrafları büyüttüğünüzde kenar kısımlarda hala altın rengi simleri görebilirsiniz.

Göremiyor musunuz? Üzülmeyin. HEPSİ YÜZÜNÜZE YAPIŞACAK ZATEN.

Frosted Apple'ın rengi Maybelline Pink Gold'a benziyor. Onun biraz daha simlisi ve simler altın rengi olduğu için biraz daha sıcak bir renk. Tozutmaya oldukça elverişli. Zaten tozuturken her yerinizi simler kaplıyor.

Ben farların gözümde duruşunu gösterirken bunları mümkün olan en ilkel şekilde fotoğraflıyorum. Yani herhangi bir far bazı kullanmıyorum ki farların tek başlarına nasıl göründüğü hakkında herkes çok daha kolay fikir edinebilsin. Sonuçta herkes her ürünü aynı şartlarda kullanma şansına sahip olamıyor.


Gördüğünüz gibi Essence Frosted Apple'ın gözlerimde tek kat uygulanmış görüntüsü bu şekilde. Herhangi bir far bazı vs. yok. Rengi gerçekten çok hoş. Benim sorunum rengiyle değil. SİMLERLE.

Sürerken rengi tampon hareketlerle uygularsanız normalden biraz daha az tozutacağı için daha iyi olacaktır. Fotoğrafa dikkatlice bakarsanız bu haliyle bile göz kenarlarından aşağı düşmüş isyankar altın simler görebilirsiniz.

Bunun üstüne ikinci bir katı parmaklarımda göz kapaklarıma dokundurduğumda elde ettiğim görüntü ise şöyle:


Gelelim uzun süren gelişme kısmında sonra sonuca. Essence Frosted Apple rengiyle beni tavladı evet; ancak farı sürdükten sonra bir anda her yerime dökülen simlerle beni sinir etmeyi de başardı. Kapatıcıyı sonradan sürmek -evet- göz altındaki simleri azaltmayı başarıyor ama simler çenenize bile bulaşıyor? Ya da ben çok beceriksizim. O da çok mümkün.

Uzun lafın kısası; (bu da benim hayat felsefem gördüğünüz üzere. Önce lafı uzatıp sonra kısa kesmeye çalışmak) Frosted Apple'ı bitirdiğim zaman tekrar almayacağım. Zaten o da bana bayılmıyordu eminim. Belki de sınırlı sayıda üretilen seridendi onu da bilemiyorum. Renk başarılı ancak yapısı sebebiyle çok zor bir far Essence Frosted Apple. Makyajı silerken düşen her bir altın simin hesabını soracağıma emin ol Essence. Öpüyorum bebeğim.

Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder