16 Mayıs 2015 Cumartesi

Maybelline Mono Eyeshadow Iced Fudge

Tekrar merhaba!

Bugün sizlere kısaca Maybelline Mono Eyeshadow Iced Fudge olarak geçen Maybelline göz farından bahsedeceğim.



Maybelline Iced Fudge yumuşak yapılı orta seviyede tozutan ve tüm göz makyajınızı tek renkle halletmeniz konusunda size yardımcı olacak bir far.

Bu tarz renkleri betimlemekte çok zorlanıyorum; ancak genelde tarif etmekte zorlandığım renklerin adı -füme rengi- oluyor ki bence bu far için de füme rengi diyebiliriz.


Maybelline Iced Fudge'ın öyle bir rengi var ki bu farı göz kapaklarınızdan katlanma bölgesine doğru biraz dağıttığınız zaman kolaylıkla ek bir gölgeleme işlemi olmadan makyajınızı bitirebiliyorsunuz.
Beni aşağı yukarı tanımışsınızdır artık-uğraştırmayan her ürüne bayılıyorum.

Maybelline Iced Fudge'ı gözlerime bazsız olarak tek kat uyguladığımda elde ettiğim görüntü şu şekilde oluyor:


Bu görüntüyü biraz daha koyultmak istediğimde ise parmaklarıma aldığım farı göz kapaklarıma tampon hareketlerle uyguluyor ve bir fırça yardımıyla katlanma bölgesini çok hafif dağıtıyorum. O zaman da şu şekilde bir renk ve duruş elde ediyorum:


Gördüğünüz gibi katlanma bölgesi daha koyu bir kahverengi iken dağıtılmamış kısım daha açık bir renk alıyor.

Maybelline Iced Fudge benim gibi tek far kullanmayı sevenler için güzel bir tercih olacaktır. Daha önce de belirttiğim gibi benim cildim makyajı tutuyor. Dolayısıyla bir far bazı sayesinde farlar gözlerimde 8-10 saat rahatlıkla duruyor.

Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder