26 Mayıs 2015 Salı

Mac Viva Glam V Lustre Lipstick

Günaydın!

Bugün sizlere Mac'in Viva Glam serisiden V nolu rujunu tanıtacağım.

Mac'in Viva Glam V isimli ruju lustre serisine ait bir ruj. Artık çoğumuzun "ezberlediği" üzere Mac'in  Lustre ve Creemsheen serileri markanın diğer serilerine göre kalıcılığı daha az iki seri.



Mac Viva Glam V, Mac'in Resmi Sitesindende "sedefli nötr pembe" olarak tanımlanmış. Çok ta iyi yapmışlar zira ben böyle arada kalmış renklere ne diyeceğimi bilemiyorum. Ben satın aldığımda Mua bana "sıcak tarçın rengi" diye tanımlamıştı. Pek anlam verememiştim ama rengi yakıştı diye almıştım. Bu da böyle bir anımdır.

Neyse.

Mac Viva Glam V oldukça kolay sürümlü, dudaklarınızda parlayan bir yapıya sahip, opak ama rengini az veren bir ruj. Zaten yukarıda da belirttiğim gibi Lustre serisi genelde bu şekilde oluyor. Kendini çok hissettiren bir rengi olmadığı için bizim" joker" olarak adlandırdığımız rujlardan birisi olarak kabul edebiliriz Mac Viva Glam V'i. Pek çok makyaja kolaylıkla uyum sağlayabiliyor. Kalıcılığı çok ta iyi değil(Lustre serisinden bu yönde yüksek performans beklememek lazım) en fazla 1-2 saat dayanıyor. Benzer rengi uygun fiyata bulmanın olası olduğu bir ruj ama Mac mağazasına uğrarsanız doğal tonlu ve ışıltılı rujlardan hoşlanıyorsanız Viva Glam V'i deneyebilirsiniz.

Son olarak benim dudaklarıma aşağıdaki fotoğraftaki gibi renk verdi:


Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder