14 Mayıs 2015 Perşembe

The Balm Down Boy Allık

Merhabalar!

Israrla makyaj yapmaya devam eden Eylül yine geldi. Bugün sizlere ülkemizin "herkes en az bir ürününü denemek zorunda" listesinde ilk sıralarda bulunan The Balm markasına ait, hakkında milyonlarca  inceleme yazısı bulunan Down Boy isimli allığını tanıtacağım.

Söyleyeceğim ve ufkunuzu açacağım pek yeni bir şey yok. Hatta hiç yeni bir şey yok. İstiyorsanız gidin. (zaten hiç gelmediniz kabul edelim)





Down Boy uçuk pembe bir allık. Bebek pembesi denilen tonlarda diye düşünüyorum. Yapısı mat, hafif tozutuyor. Ben açık tenliyim ve sürdüğümde verdiği belli belirsiz pembelik hoşuma gidiyor. Pek cilt makyajı yapan biri değilim dolayısıyla çıplak tene uyguladığım için cildimin renginde biraz kayboluyor, ama benim de Down Boy'u tercih etme sebebim zaten verdiği o hafif pembelik.



Eğer cildinize fondöten ya da BB/CC krem türevleri bir şey uygulayıp cilt renginizi eşitlerseniz - ki siz eminim benim gibi üşengeç değilsinizdir bu tip bir ürün kullanıyorsunuzdur - rengini daha net veriyor. Ben de bazen bu tip ürünlerin üstüne sürüyorum ve o zaman rengini daha çok belli ediyor.

Benim cildimde görünüşü şu şekilde:



Az önce de belirttiğim gibi ben cildime direk uyguladığımda bu rengi elde ediyorum. Kalıcılığı beni memnun edecek seviyede; yaklaşık 5 saate yakın aynı renk yanaklarımda arz-ı endam ediyor. (laflara bak laflara)

Ben The Balm Down Boy'u Real Techniques Blush Brush ile uyguluyorum. Hafif hareketlerle rengi direk yanaklarıma tampon hareketlerle bırakıp sonra yine hafif bir şekilde dağıtıyorum.

Özellikle pembe ve bordo tonlarında rujlarla çok uyumlu bir allık. Hala bir Down Boy edinmediyseniz -ki bence bu çok düşük bir ihtimal- bir sonraki Gratis ziyaretinizde kendisine de bir göz atın derim.

Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder