8 Mayıs 2015 Cuma

Muadil Ürün Alarmı#1 Altın yansımalı bronz far meselesi - Birbirine muadil ürünler

Herkese tekrar merhaba!

Bugün daha farklı bir şey yapacağım ve birbirine muadil sayılabilecek üç ayrı markanın farını kısaca inceleyeceğim.


Siz de benimle hemfikir misinizdir bilmiyorum ama ben altın-bronz tonlu farları çok seviyorum ve fırsat buldukça kullanıyorum. Elimdeki farlara bakarken son derece hüzünlü bir şekilde aynı renkten üç ayrı farım olduğunu fark ettim ve belki birinden birini alma niyetiniz varsa diye hepsini sizlere göstermeye karar verdim.

İlk bahsetmek istediğim far Mac-Amber Lights.  Mac'in frost yapıdaki farlarından bir tanesi. Çok güzel bir bakır-bronz rengi var. Pigmentasyonu çok iyi ve sürümü de yumuşacık.


İkinci far ise Wet'nWild markasının I'm Getting Sunburned isimli paletindeki eyelid rengi. Birbirlerinin aynısı gözüken farların aralarındaki en büyük fark Wet'n Wild paletindeki farın pigmentasyonunun daha düşük olması ve içinde daha büyük simler olması. Yapısı Mac Amber Lights kadar yumuşak değil ama sürümü yine de çok zor sayılmaz.


Son far ise Rimmel London markasının Scandaleyes serisindeki likit farlarından Golden Bronze isminde olanı. Bu farın en büyük farkı ise yapısı; sıvı formdaki Golden Bronze'u parmaklarınızla dağıtmanız daha kolay, uygularken eli çabuk tutmak gerekiyor çünkü hemen sabitleniyor. Dağıtmaya çok uygun bir far değil ama tek başına rengi zaten çok güzel. Dilerseniz far bazı gibi kullanarak daha bakır tonlarına kaçan bir farın rengini vurgulamak amacıyla o farın altına baz olarak ta uygulayabilirsiniz.

Bu üç farın swatchları şu şekilde:


Farları tek tek gözüme de sürüp fotoğrafladım. Bu şekilde daha kolay fikir edinebilirsiniz. Evet koluma da çok yakıştılar ama gözüme sürmeyi tercih ediyorum tabi ki. (ahahaha Eylül çok komiksin lütfen sus)

Mac Amber Lights göze uygulanmış hali

Wet'n Wild I'm Getting Sunburned Eyelid renginin göze uygulanmış hali

Rimmel London Scandaleyes Golden Bronze göze uygulanmış hali

Farların altına baz uygulamadım kendi renklerini ekledim ki tam fikir sahibi olabilin. Bu şekilde baktığımda Mac farın rengi diğerlerinden bir ton daha koyu. Muhtemelen baz uygulayarak diğer farlarla da aynı rengi elde edebilirsiniz.

Uzun lafın kısası bu tonlarda bir far arıyorsanız bu üç fardan kesenize en çok hitap edeni tercih edebilirsiniz. Gördüğünüz gibi aralarında çok keskin farklar yok.

Okuduğunuz için teşşekkürler!

4 yorum:

  1. Bu tonları çok seven biri olarak çok güzel bir yazı olmuş. Ben de en kısa zamanda birini edineceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatına göre denemek için ilk olarak Wet'n Wild'ı al derim. :)

      Sil
  2. merhaba blogunuz çok hoş ama GFC ile izleme butonu göremedim eklerseniz takibe alabiliriz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba.

      Öncelikle güzel yorumunuz için teşekkür ederim. Henüz nerede ne yapmam gerektiğini anlayabilmiş değilim. Ama sağ taraftan Google ile takip edebilirsiniz.

      Teşekkür ederim :)

      Sil