22 Mayıs 2015 Cuma

Physicians Formula Happy Booster Rose Allık

Herkese merhaba!

Bugünkü konuğum Physicians Formula markasına ait Happy Booster Glow&Mood Boosting serisinden Rose isimli, göze hitap eden görüntüsüyle kalp çalan(hmm abarttım) allık.


Physicians Formula markası organik ürünler üreten ve satan bir firma. Dolayısıyla ürünleri pek çok markaya göre daha temiz.

Rose isimli bu "sevimli" allık kabul etmek gerekirse ilk başta görüntüsüyle cazip geliyor. Açıkçası benim için öyle oldu. Görünüşe biraz aldanmışım. Memnun muyum?-Evet. Bir daha alır mıyım?-Hayır/Ama temiz içerikli bu tonlarda bir allık tercih edecek olursam aklımda her zaman olacak.

Gelelim Physicians Formula Happy Booster-Rose isimli allığın özelliklerine;


Physicians Formula Happy Booster Rose; soğuk pembe tonlarında bir allık. Gördüğünüz gibi içinde farklı tonlar mevcut. Pigmentasyon konusunda koyu pembe kalpler daha başarılı, açık pembe kalpler belli belirsiz bir görüntü sağlıyor. Yanaklarınızda daha belirgin bir pembelik istiyorsanız fırçayı muhakkak koyu pembe kısımlardan da geçirmeniz gerekiyor.


Allığın hemen alt tarafında kendi fırçası mevcut; ancak bana soracak olursanız fırçasının çok başarılı olduğunu düşündüğümü söyleyemem. Fırçaya ürün çok geliyor fakat yanaklarınızda bu ürünü dağıtamayacak kadar dar olduğu için kötü bir görüntüye sebep oluyor. Fakat eğer kontur işlemi yapıyorsanız belki o konuda bu fırçaya bir şans verebilirsiniz. Ben kontur yapmıyorum o yüzden fırçası benim için vasıfsız. Fırçaya da çamur attığıma göre devam edebilirim.

Gelelim Physicians Formula markasına ait Rose isimli allığın yanaklarımdaki duruşuna;


Siz bir renk görüyor musunuz? Ben pek göremiyorum; çünkü benim tenimde rengi neredeyse yok oluyor ki burda bir kaç kat üst üste uyguladım. Koyu pembe kalplere biraz daha bastırırsanız daha belirgin bir görüntü elde edebiliyorsunuz; fakat ben bu çok hafif pembe görüntüyü seviyorum tabi biraz daha belli olsa fena olmaz.

Kalıcılığı benim için orta seviyede. Şurada tanıtmış olduğum The Balm markasına ait Down Boy allık renk ve kalıcılık olarak Rose'dan daha başarılı. Ancak söylediğim gibi Physicians Formula bildiğim kadarıyla içerik konusunda daha özenli.

Kısacası yanaklarınızda belli belirsiz aydınlık görüntülü uçuk pembe bir görüntüden hoşlanıyorsanız Physicians Formula Happy Booster Rose isimli allığa bir şans verebilirsiniz.

Hoşçakalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder